MANELIZAEREA ROMÂNIEI

bdgfjhjj

În noaptea de Revelion am zapat câteva dintre canalele de televiziune din România care emit cu voia interesată a CNA - aflat sub comandă politică - și care nu are nicio problemă că este și va fi în curând acuzat oficial că a contribuit cu bună știință și că a fost o unealtă în mâna globalismului securist să distrugă fibra acestui popor.

Recunosc faptul că în noaptea de revelion am stat mai mult pe canalele ProTv, Antena 1 și TVR2. Am mai trecut doar sporadic pe Prima Tv și pe România Tv ca să văd dacă au rămas la același grad de subcultură și de infantilism televizual demn de un cerc tematic despre televiziune la o Casă a Copiilor dintr-un sector al capitalei...

Înafara unor producții care s-au dorit grandioase prin mijloacele tehnice de ultimă oră din domeniul imaginii „N-șpe” K, a sunetului sofisticat produs digital, reclama anterioară difuzată în buclă imediat după Crăciun avea darul să te facă să-ți sune în creier că la ei, la ProTv vei putea urmări cele mai tari programe în noaptea de An Nou, numai la ei vei putea vedea producându-se cele mai în vogă vedete ale show-bizz-ului românesc! Bine, și la televiziunea de familie a cuplului Brancu/Tudor a cărei progenitură aflată în creștere de vârstă  și  care a fost și continuă să fie tratată „prin muncă și responsabilitate” de un sindrom dobândit din naștere cu logoped, se produc zilnic o droaie de vedete mai mult sau mai puțin autentice împreună cu altă cohortă de modiste, pedichiuriste, „hair-styliste” care îi fac părul, o epilează inghinal și îi masează țâțele nevestei Oana Turcu, ieșeancă „pur sânge” de a noastră, care a sărit din radio în patul lui Cristi Brancu, un fost tinerel căruia neplăcându-i munca, a ajuns să facă o carieră ca și „jurnalist de monden” printre picioarele noilor stele în ascensiune de prin cabaretele și cluburile capitalei și de pe litoral. Asta era acum 30 de ani în urmă, iar azi familia Brancu-Tudor a ajuns cică un reper de profesionalitate în lumea „show-bizz-ului”, făcând concurență olteanului cu păr din pănușe de păpușoi, plantat fir cu fir – Măruță - ce se dorește a fi „o elită” în materie, doar că lucrează cu nevasta Andra la ProTv. Asta e marfa, cu asta defilăm.

Prin urmare a venit noaptea dintre ani și am fost invitat să fac revelionul de aceste 4-5 televiziuni din patria mumă. Ieri am stat cuminte, pentru că am dorit să decantez și să scuip amărăciunea din suflet care mi-a afectat ficații și nici nu am fost deștept să cumpăr din vreme „Ficat fortificat certificat” ...

Măi oameni buni, ceea ce am văzut eu zapând printre pauze de publicitate difuzate ȘI în noaptea de revelion într-o bătaie reală de joc, m-a condus la concluzia tristă că societatea românească a devenit irecuperabilă, că în trei decenii de „democrație” ne-am dus naibii pe copcă, iar bruma de cultură pe care o aveau generațiile rămase cu ea din era comunismului imediat  după Lovitura de Stat din 1989, s-a erodat cu viteză, iar generațiile ulterioare născute după 1990 au fost supuse sistematic unei acțiuni de tembelizare încă din școala primară și cei care au lucrat cu copiii în sistemul educațional – profesorii ajunși probabil pensionari în prezent – au fost n primul rând reciclați, reconvertiți, prostiți cu unele drepturi neașteptate, au beneficiat de niște „traininguri” de instruire pe banii dați de |Soros prin ONG-uri otrăvite care finanțau reconvertirea dascălilor.

Așa s-a putut acționa în mod direct și în timp real ca să avem azi aceste generații de imbecili funcționali ajunși atei și inculți, idioți cu 2-3 patalamale care dovedesc specializări în domenii inutile, dar care acționează ca o picătură chinezească pentru continuarea tembelizării.

În paralel, magraonii inculți au devenit mari vedete ce au fost lăsate să se îmbogățească concomitent cu proliferarea unei muzici improprii poporului român și a filonului cultural românesc. Niște excremente de culoare închisă au abandonat la cerere muzica tradițională lăutărească ce a făcut din etnia țigănească o mândrie a României și a poporului român, iar progeniturile foștilor artiști lăutari au făcut studii înalte de muzică și au devenit „hartiști” cu diplome, dar care au schimbat radical valorile înaintașilor care cântau explorând și exploatând filonul muzicii populare românești într-o muzică cu triluri și ritmuri orientale unde orga sună primar și rudimentar ca o flașnetă care scoate trioleți, vioara electronică miaună și ea sunete tânguitoare cu modulații de coardă din Obor, clarinetul și saxofonul îngână mieunător tremolouri de bocitoare oltenească plătită la capul mortului. Se adaugă versuri scrise în buda din fundul curții în momente de constipație intelectuală în care sunt înjurați și pomeniți toți dușmanii care le regulează cadaoalele când băieții sunt duși la produs prin Europa, dând găuri ce au lăsat stupefiați pe polițaii din fostele țări civilizate.

O faună plină de curve, de fătălăi cu lanțul câinelui aurit legat la gât, o lume cu ghiuluri cât oul de prepeliță suflate cu aur de trompetă și argint de clanță! O lume cu mașini ce au fost etalonul lor de bogăție ajunse în România cu peste o juma de milion de kilometri făcut de cinci rânduri de proprietari înainte de a fi fost furate și aduse drept noi în țara noastră! Curve inculte de Dorobanți sau de centura de pe A0, care fac „scurtul” prin parcările de la Mall-uri în lipsa capsatorilor care le țin în acvariu drept peștișori de AUR.

Asta e lumea incultă a maneliștilor care au distrus cultural România în urma unui plan bine și atent urmărit de dușmanii noștri, care pur și simplu au dorit și au reușit să ne distrugă în interiorul fibrei noastre ancestrale, strămoșești. Tatuați de la scalpul capului de sus, pe gât, pe umeri, pe piept, pe burțile bombate de magraoni halitori de mici, ciorbă de burtă și butoaie cu bere, cu verigi băgate în nas, în clitoris și în  buric, fauna maneliștilor a cooptat lângă ea și pe hypsterii proveniți din lumea incultă de nișă al noilor „intelectuali” din IT, care au doar un domeniu îngust cât o  lumină de laser unde au cunoștințe, butonând o tastatură, dar în rest sunt plătiți degeaba cu salarii imense față de truditorii de rând, din lumea curierilor sau a ospătarilor, a muncitorilor în construcții, care servesc această cohortă de nouă ciocoime.,

Pentru ăștia se fac Programele Tv, ei sunt „subiecții”, iar pe toate canalele au excelat „vedetele” maneliste care au numai cultura banului și al unei vieți sclifosite și irosite în van, numai ca să epateze și să facă în ciudă concurenței că dânșii o duc mai bine și sunt mai prosperi decât ceilalți

Asta vede și trăiește România de azi, asta a ajuns scara valorilor promovate și prețuite de tembeli.

La Antena 1 spre exemplu, s-a produs având ca amfitrioni vedetele făcute la apelul de seară Liviu Vârciu, Alex, și „nea Mărin”, călușarul fără băț care se învârte din amintirea Festivalului artei studențești de la Paris din 1992, unde a reprezentat cu ansamblul călușarilor, România. Apoi fostul UTC-ist/comuniost s-a infiltrat în ochii producătorilor și azi a ajuns mare moderator/realizator al Antenei 1. Aici canalul Tv s-a bazat pe Adi de la Vâlcea, pe Jean de la Craiova – ajunse mari vedete porno-manele, dar și pe bătrâna Loredana, tunată la maximum, că arată mai bine decât o puicuță proaspătă de pe centură. Păcat de Loredana, că deși a dovedit că a fost o mare artistă a României care putea fi mai mare decât Madona dacă trăia în America, a decâzut cultural acceptând să-și manelizeze repertorul și să apară lângă niște magraoni aflați în călduri precum cei menționați mai sus și care probabil că se simt mândri că o au pe Lori în insectarul lor cu nimfe.

Doar cu RomicăȚociu și „peerechea” lui, Palade, nu poți ține un Revelion de elită. Dialogurile dintre cei trei amfitrioni pe post de gazde aflate în concurs de vedete a fost searbăd și pueril, răsuflat și anost.

La ProTv, Bartos Pal actorul maghiar romanizat în Pavel Bartos din Cickszereda, s-a demonetizat demult, a ajuns un cabotin care îngroașă prea mult discursul teatral de prezentare, încât a devenit de-a dreptul plictisitor, orice emisiune prezintă.  Și aici o mare vedetă care a fost adusă și prezentată a fost Adi Minune, care deși este chiar un artist cu multe veleități datorate vocii de excepție, s-a lansat în lumea muzicii ca un mare manelist.

La ProTv a fost ceva mai mult ștaif, mai mult glamour, un montaj mai amplu și mai profesionist decât la Antana 1, dar când îți bazezi un spectacol spre un public larg căruia ai contribuit din plin să-i cobori nivelul de cultură, rezultatul nu poate fi decât al unui mare kitsch cu pretenții de super-producție.

Despre apartamentul unde au ținut Revelionul canalele Prima Tv – mare tam-tam că aparțin de Clever Media, al unui  anume  Adrian Comșa care are și Luck Tv – acolo s-au înghesuit până la a mirosi fiecare vedetă transpirația de la subțioara celorlalte, că deși se bat cu cărămida în piept că au întrecut în rating Palatul  Copiilor de la Sectorul 3, sunt foarte săraci ca mijloace. Aici jocurile au fost făcute de familia Brancu/Tudor, care pur și simplu ia aproape sigur peșcheșuri de la invitați să „facă  băiatului un viitor”!. Searbăd, liniar, haloims, neprofesional.

La Realitatea Tv  însă, nici nu are rost să mai dăm un  calificativ, deoarece unde realizatorii și crainicii de talia unui Ioan Corpoș, Victor Ciutacu pe post de  alcoolist-director general  conduce stabilimentul, se lasă cu un chef care ajunge o beție generalizată și în care pseudo-cântăreți de nunți și botezuri petrec cu vedete ale politicii și televiziunii lor de nișă până dimineața, când ajung praf și pulbere, căzând cu capul pe masă

Din curiozitate m-am uitat puțin pe TVR 1 și TVR 2.  La TVR 1 seara a început folcloric cu realizatoarea Iuliana Tudor, iar la TVR 2 cu stâlpul feminin al Televiziunii Române „Libere” - Marina Almășan care nu vrea să iasă la pensie în ruptul capului pentru că se crede încă șarmantă și deosebit de inteligentă, cum alta nu e! Anul 2024 să dea Dumnezeu să-i aducă pacea și liniștea interioară și mintea să se pensioneze! A făcut o emisiune spectacol într-o sală de cinema de cartier cu foste vedete ale șlagărelor românești unde am avut plăcerea să-l revăd pe Marius Țeicu cu aceeași voce tânără și cu talentul ce l-a consacrat compunând de-a lungul carierei lui prodigioase peste 550 de cântece care ne-au încântat viața în interpretarea altor mari artiști români, deși azi are peste 80 de ani.

În concluzie, aș dori să vă spun că sunt total deziluzionat de halul în care a ajuns societatea noastră românească, de abisul în care am fost aduși cu câteva generații aflate acum la maturitate de globalism! Pentru că da, noi românii am fost cel mai fertil teren de experimentare a unor programe făcute pe noi ca pe cobai prin care se dovedește că suntem slabi, suntem proști, suntem răi și invidioși, iar asta ne-a adus unde nu au ajuns și nu vor ajunge niciodată alte popoare mici precum ungurii, polonezii, bulgarii, slovacii, cehii, etc

GABRIEL MIHAILA 


 [G1]

Video

Featured

S I M U L A R E A

De multe ori ar trebui să lăsăm goana asta nebună cuprinsă de frenezia  banilor care fie că sunt foarte mulți, fie că sunt foarte puțini, ne ocupă mintea și ne comandă creierul fără să mai fim capabili să gândim puțin cu capetele noastre. Consecința?