ÎN JURUL COZII

kjkuytv

Încă un argument în susținerea constantă a afirmațiilor mele că tema autostrăzilor din România este una tabu și niciun partid politic, nicio forță internă sau externă NU are curajul să explice în clar populației DE CE nu se fac autostrăzi pe tot cuprinsul țării...!

Indiferent că sunt la putere sau în opoziție, flaifuterii care se fac doar că ne conduc și mimează din opoziție că știu ei cum să facă și ce să facă să pocnească biciul împletit din rahați uscați, nu sunt decât vorbe goale și politicianism ieftin mascat, doar în scopuri electorale.

Ia haideți să belim bine ochișorii din cap ca Pinochio când a văzut-o pe Zâna cea Bună și să ne întrebăm cu luciditate CINE sunt agitatorii temei cu autostrăzile – mai ales cele din Moldova – cu care sunt atrași proștii ca un magnet?!

Păi din avion, fără binoclu, observăm numai fripturiști care sug p...uternic degetul din lipsă de lovele, pentru că și-ar dori să fie băgați în seamă, să conteze și ei cumva, dar nu sunt băgați decât în origini.

Bunăoară la Iași, un flaifuter care se agită din ce în ce mai puternic de vreun an încoace, este Cătălin Urtoi, un inginer constructor fără portofoliu, fără experiență, fără serviciu stabil, dar mai ales fără scrupule. El speră ca în valul agitației sale furtunoase să o lanseze pe orbita europarlamentarelor pe una din fetele nevesti-si  drept candidata „cea mai cea” a Iașului!

Mam’zela a terminat cică proaspăt o facultate de sociologie sau ceva de genul și nu are niciun alt target sau perspectivă, în ciuda faptului că tat-su Urtoi i-a făcut o firmuliță de Consultanță, fără consultați.

În jurul lui Urtoi mai gravitează cam de vreo zece ani, când flaifuterii lui Relu Pușcărelu-fost PNL, când moș Rânjea la lume de sub fusta Monikăi Moskovei, când nefericiții lui Petrică Dâmb de la PMP (sau PLM?) și alți fripturiști aspirați din județele dimprejurul Iașului.

Cu zarvă mare, cu prostirea multor „gură cască” ce pun botul cu mare credință la mai toate gulgutele securității, cu ajutorul reptilelor portocalii de la București și Bruxelles, au reușit chipurile să facă ei o Lege a autostrăzii Unirii, care va uni Chișinăul cu Tg. Mureș și Pasul Calais – Londra, spre feribotul către New York.

Chiar și Săsanis a intrat îmbrâncit de la spate în acest joc fățarnic, ca să dea credibilitate unor tembeli ticăloși.

CE VROIEȘTE MOLDOVENII ȘI CE NU POT AVEA EI ?

Ei bine, moldovenii ar dori „pe bune” să aibă o autostradă adevărată care să taie direct calea peste Carpați prin Ardeal către Ungaria  - mamă vitregă de secui – și Austria, Elveția, Germania, Franța și Alaska.

Vă tot explic ca la copii de la Clasa Pregătitoare că NIMENI dinafara României nu vrea să ne lase să sărim cu otomobiul peste Carpați! Vă spun de multă vreme că acest lucru nu este azi posibil pentru NIMENI din clasa politică penetrată cu iude securiste și nomenclaturiste care papă la greu lovele verzi pe această temă.

PÂNĂ CÂND NU VOM AVEA ÎN FRUNTEA ȚĂRII OAMENI INTEGRI CARE AU COAIE ȘI CARE POT BATE CU DÂNSA ÎN MASĂ LA AMERICANI, RUȘI ȘI BRUXELEZI, NEMA  AUTOSTRADĂ !

Dragnea, Tăriceanu, Dăncilă, Johannis, Ciolos, Ponta și tot neamul lor cel adormit nu au curajul să vă spună cu subiect și predicat că NU SUNT LĂSAȚi să facă autostrăzi unde cer românii, iar exacerbarea și politizarea tematicii sunt motive clare să împingă și mai departe problema, iar banii alocați azi sunt aruncați în groapa de gunoi a istoriei!

Au dat o Lege cu Autostrada Unirii! Așa, și?

Se aruncă alți bani pe lângă cele 13 milioane de euro păpate de Relu Fenechiu și ciracii lui pentru care NU a făcut pușcărie (încă), pentru a fi copiat cu mici modificări de impresie artistică un Studiu de Fezabilitate făcut încă de pe vremea lui Nea Nicu, pe același traseu...

Ian uitați-vă voi cum sunt prostiți moldovenii cu apariția pe firmament ale altor autostrăzi desenate pe hârtie și inventate, pe trasee de care chiar nu are nevoie nimeni deocamdată, adică de la Suceava la Satu Mare, de la Bacău la Brașov, de la Suceava la București, doar peste Carpați, la Tg. Mureș nu se începe, decât doar se alocă alți bani pe hârtie pentru alte Studii de Fezabilitate, ce vor aduce mangleli faine de lovele unor apropiați din ambele tabere.

Este ca și mâța care se învârte în jurul cozii! Ea se învârte, dar coada nu și-o prinde niciodată!

Mestecăi de „shitgum” se fac doar că muncesc – și de vreun an chiar se întâmplă asta – doar că problema e făcută în așa fel ca nicio autostradă să nu se termine niciodată!

În primul rând să vă întrebați DE CE orice autostradă din România este atacată la execuție pe tronsoane mici din mijloc spre capete, pe sărite, fără nicio logică normală ca în alte țări a lumii? De ce nu avem continuitate pe șantiere, de ce sărim ca puricele de pe o mâță pe alta și nu suntem meticuloși și asidui în munca ce o începem?

De „CHICHI” este răspunsul corect. „Chichi ” este rădăcina cuvântului „chichirez” care este răspunsul la întrebare.

Nu doresc tăierea Carpaților nici austro-ungarii, nici rușii, care fiecare în felul său visează că vor putea ataca tortul Transilvania!

Doar ministrul Cuc a avut un puseu de inconștiență și l-a luat gura pe dionainte când a spus că nu se fac autostrăzi în România pentru că nu vrea asta Statul Paralel.

Să scăpăm de securiști, de iudele din USR, PNL, PRO România, PLUS, să ne lepădăm de satana de Macovei și Soros și să aducem în fruntea țării în Parlament, Președinție, Parlamentul European și Guvern români curați, români cu determinare, români care să nu se cufurească pentru că își pierd funcția și privilegiile că deranjează vreun alcoolic beșinos de la Bruxelles !

Luați modelul Ungariei, „prietena” vestică a României, luați de model pe  Premierul Viktor Orban, care o bate de masă și le dă cu flit coloniștilor!

GABRIEL MIHAILA

sjujyfv

Featured

S I M U L A R E A

De multe ori ar trebui să lăsăm goana asta nebună cuprinsă de frenezia  banilor care fie că sunt foarte mulți, fie că sunt foarte puțini, ne ocupă mintea și ne comandă creierul fără să mai fim capabili să gândim puțin cu capetele noastre. Consecința?