FATA MORGANA „A8”, AJUNGE LA MORGA...

dhdfhgf

Acest articol îl dedic în special tinerilor cu un intelect dezvoltat care au intrat naivi și plini de încredere în politică, pentru ca generația lor să facă bine România, să alunge de la putere Hoții și Bandiții penali din generațiile anterioare lor, ce nu se mai dau duși de lângă ciolan... Adică membrilor USR-PLUS, deoarece chiar cred că sunt mai mulți dintre ei mai degrabă naivi decât ticăloși din naștere.

Așa cum tot scriu de pe vremea penalilor Relu Fenechiu, Cristian Adomniței – „corifei” ai PNL Iași , partener actual de alianță antiromânească cu USR-PLUS, Autostrada trâmbițată A8 Ungheni – Iași – Pașcani – Tg. Neamț – Ditrău – Tg. Mureș a fost, este și va fi doar o unealtă electorală folosită de hienele ce vor pune țara pe tavă unor coloniști localizați în fostul Imperiu austro-ungar, cu acceptul tacit și evident al Germaniei, Olandei, Franței, în general cu acceptul UE și NATO.

Pașii repezi se precipită, deja în parlamentul european s-a votat dreptul la autonomie al minorităților, vor urma de acum înainte – mai ales cu aducerea UDMR la guvernare – o serie de acțiuni provocatoare a populației maghiare din Transilvania, cu sprijinul direct și fățiș al Ungariei. Poporul român a fost adormit, generației de azi care a ajuns acum la maturitate i s-a spălat creierul cu șampon marca SOROS încă din gimnaziu și apoi la liceu și facultate, prin intermediul trainingurilor bine finanțate, cu acțiuni desfășurate „în numele democrației” și a globalismului progresist, iar de aici s-a recrutat o armată de mercenari înglobați în corporațiile străine care au devenit stat în stat în România.

Marea golănie referitor la autostrada „Unirii” mult trâmbițată, ca o năzuință de vo 15 ani încoace, de pe vremea când pușcăriașul de drept comun Relu Fenechiu se dorea Ministru al Transporturilor în guvernarea USL. Atunci, ca să se facă auzit și cu notorietate, pușcăriașul Relu a pus la încălzit pe aragazul politicii oala în care se afla o ciorbă veche din anii 70 a Epocii de Aur ceaușiste, pe care el, Relu, a descoperit-o într-o cămară frigorifică de la minister.

Acela a fost momentul când ciorba congelată a fost pusă la reîncălzit, doar că ea se stricase și a început să pută.

Relu a picat mazetă la măciuca lui Băsescu, iar locul în schemă și conducător în pachetul de suflători al orchestrei liberale de estradă, a fost luat imediat și ștafeta continuată de Primul Locotenent Cristian Adomniței, iar ulterior de cuplul de comici vestiți Marius Bodea și Costeluș Alexe.

Nu a durat multă vreme, iar păduchii căzuți odată cu mătreața de sub fusta Monicăi Macovei sub forma de M10, Pentru Iași, Pentru Moldova, etc și a unor limbrici fără trecut și fără viitor precum Traian Rânj(e)a, Cătălin Urtoi și alți nimeni eșuați și ușuiți din Noul PNL, aveau nevoie și ei de un os imaginar de ros pentru capital politic, așa că au preluat un polonic din ciorba împuțită cu A8.

Am scris de am făcut bătături la buricul degetului cu care mă scobesc în nas ca Mucușor Dan și apoi îl bag în anus (sau invers?) de câte ori am scris și am devoalat moșmanda asta puerilă, băieții cu fuste și Alweys pus peste prezervativ s-au făcut că nu înțeleg și nu exist, că altceva oricum nu aveau ce să facă să mă combată.

Ei, bine, a dat bunul Dumnezeu și USR-PLUS a primit pentru prima dată la Iași vo 12 portofolii de consilieri municipali, iar la București se pot mândri că au chiar pe Ministrul Transporturilor de-al lor!

Uitându-mă puțin peste CV-urile lor sumare, am constatat că spre deosebire de turma mioritică ce a constituit până acum în toamnă stâna baciului Chirica, acești tineri intelectuali intrați în Consiliul Local, chiar au toate șansele să fie - așa precum propovăduiau – o frână serioasă și un izvor de lumină care să-l mai tragă de frână pe Bulibașa Chirica. Evident, dacă nu erau „coalizați” la vârf, unde se fac jocurile și vin ordinele!

Ba, chiar am rămas plăcut surprins când am constatat că un tânăr consilier - IT-ist de profesie - a creat o platformă de dialog cu ieșenii și a afirmat că dorește ca majoritatea doleanțelor lor viabile, să le ducă și să le susțină în Consiliul Local Municipal.

Am zâmbit condescendent în colțul gurii, dar mi-am zis că în lipsă de altceva, este totuși o noutate pe care sunt gata să o agreez, chiar dacă pentru mine USR-PLUS nu este altceva decât o interfață a noii securități – aripa globalist/ateistă. În primul rând sunt ieșean „get-beget”, am o mare experiență în Gospodărie Comunală, iar acest lucru ar trebui să ne unească pe toți să terminăm Mafia. Tinerii ăștia așa au fost ei formați, așa au fost educați, nu de părinții din generația mea, ci de părinți de împrumut veniți prin Internet.

Cel puțin declarativ, tinerii consilieri USR își frecau palmele și deja își ambalau motoarele să plece prin Europa pe autostrada Unirii A8, botezată de mine Fata Morgana. Eu chiar am vrut să mă implic fără ranchiună și într-un schimb de mesaje cu tânărul consilier, i-am oferit niște probleme reale de trafic rutier și i-am pus la dispoziție dezinteresat Propunerea Program de Guvernare Locală, scris de mine ca un cunoscător în probleme ce țin de Gospodărie Comunală și de ordin Tehnic, pentru a le deschide noi orizonturi pe care oricum nu aveau cum să le cunoască. Oricum, mari așteptări nu am, deoarece Chirica va conduce de facto, iar voturile USR-PLUS vor veni chiar cu forța!

Naivitatea și inocența acestor tineri USR-iști în problema lui A8 este evidentă și vor înțelege cu capul în pământ că în ciuda finanțărilor făcute și trâmbițate până și de Johannis cu „studiile de fezabilitate”, la acest stadiu va rămâne mult și bine, fără a exista vreo șansă să se treacă munții de la Tg. Neamț mai încolo!

Aseară „Canaliile” de Știri gen ProTv și Digi 24 ai trâmbițat obiectivele noii coaliții antiromânești „dă Dreapta”, în care la loc de frunte sunt așezate până peste ZECE ANI, construcția a UNA MIE kilometri de autostradă! Bravoooo! Aplaize!

Dar nu oricum, vezi Doamne! Mai întâi și mai întâi se REORGANIZEAZĂ C.N.A.I.R. și se înființează la M.Transporturilor încă o Companie, care se va ocupa doar de investiții în Autostrăzi, cu „specialiști” majoritari din mediul privat, bine încoțopeniți în afacerile din domeniu, cu firme ce vor căpușa toți banii veniți de la UE și care vor livra acolo șpăgile acelora care fac bara-bara cu guvernanții!

Până se înființează, se organizează, se umplu de flaifuteri de partid, este gata aproape mandatul, iar până se vor „reverifica” studiile de fezabilitate - ce musai se vor reactualiza pe alți mulți euro - iarăși vin alegerile, sute de milioane de euro vor fi fost spulberați și maxim 2-300 de kilometri începuți și neterminați.

USR-iștii se dau de bună credință și vor, se fac că nu știu că totul este o mascaradă patronată de UE și NATO, că spre Est nimeni nu are voie să treacă Carpații cu autostrăzi!

Fata Morgana A8 rămâne multă vreme o himeră atâta timp cât România nu mai este a românilor.  Punem pariu? Prefer să-l pierd, dar să avem A8!

Noul ministru userist, anunță că vor demara lucrări la tot felul de centuri și autostrăzi în Moldova, dar toate sunt absolut neinteresante, toate merg PARALEL cu Carpații, gen Suceava – Bacău – Focșani -Dunăre!

Panimaeși tavarisci?

GABRIEL MIHAILA

 

Featured

S I M U L A R E A

De multe ori ar trebui să lăsăm goana asta nebună cuprinsă de frenezia  banilor care fie că sunt foarte mulți, fie că sunt foarte puțini, ne ocupă mintea și ne comandă creierul fără să mai fim capabili să gândim puțin cu capetele noastre. Consecința?