JEGURILE HOATE ALE LUI CHIRICA

jdhdgg

Nu voi conteni să înfig ori de câte ori pot, un pumnal în corpul hienelor care sar la carotida ieșenilor și le sug sângele!

Urmăresc de la începuturi lucrările de reabilitare a tronsonului căii de tramvai de la Piața „Doi Băieți” la Dancu. E meseria mea, mă pricep al naibii de bine! Văd imediat când se fură, când doar se șparlește, înțeleg jocul mafiei. Am scris multe articole critice despre acest subiect, am venit cu argumente, cu poze de la fața locului, am depistat complicitatea dintre Cozma – cumătrul primarului – directorul firmei „CONEST”, ce câștigă de ani buni toate licitațiile din Iași, pentru că ei sunt interfața de jaf al lui Chirica și „noii” sale familii, plus comandantul Șoric, zis și PIELE DĂ PORK, de la Poliția Rutieră, care stă intenționat cu spatele, ca să nu vadă multe ticăloșii ce țin de felia sa de competență, a Poliției în Construcții și nu în ultimul rând, a DNA Iași.

Ca și în cazul cu șinele ruginite de tramvai pe str. Elena Doamna, unde împreună cu un prieten am făcut sesizare la OLAF Bruxelles, care la rândul său a întocmit un dosar de fraudă a fondurilor europene, nu voi pregeta nici acum să înaintez cu dovezi irefutabile o sesizare către același OLAF, aflat se pare încă sub hipnotismul Laurei Kovesi, care este încă scut al mafioților cu care a tâlhărit România! Nichita și Chirica – complici dovediți – încă nu au fost condamnați pentru jaful fondurilor europene de pe str. Elena Doamna! Eu cred că tot vor plăti!

Acum se petrece ceva similar. Adică, CU BUNĂ ȘTIINȚĂ, se escamotează lucrări ascunse CARE NU SE FAC, pe strada Aurel Vlaicu până la Dancu! În loc să se execute săparea casetei de fundație COMPLET, sub calea de rulare a noii șine de tramvai, cu înlocuirea totală a straturilor de fundație, cum prevede proiectul, acest fapt s-a petrecut doar SUB BENZILE  de șină de tramvai, iar cele exterioare căii tramvaiului, cele destinate autovehiculelor, sunt săpate niște „casete” cu înlocuirea fundației doar pe alocuri, acolo unde ochiul inginerilor văd că fundația existentă nu ar fi sigură, că este mult lăsată sub cota șinei de tramvai, că e teren mlăștinos... Atât! Proiectul prevede cu siguranță înlocuirea TOTALĂ a straturilor de fundație existente, exact în aceeași grosime și ordine cu cele proiectate la caseta șinelor de tramvai.

Acești GOLANI, care au o diplomă de inginer – de la constructori, diriginte de șantier numit de beneficiar și Beneficiarul însuși – prin complicitate ticăloasă, au hotărât să nu respecte proiectul și să-și însușească diferența de bani rezultată din materiale și manoperă transformată în bani negri, ce vor fi împărțiți!

Să fim bine înțeleși: asemenea investiții care costă milioane de euro ni se dau o singură dată în viață, iar furarea din acești bani, duce la anularea banilor acordați de UE și suportarea cheltuielilor de cei vinovați! Adică de noi, ieșenii, care avem în fruntea noastră pe acest Tâlhar și slugile sale!

Eu am intuit de prima dată când am văzut metoda de lucru pe șantier, că se va face rabat de la calitate, iar rezultatul nu va fi unul durabil, de calitate și anduranță. Este făcut să țină câțiva ani, până ce ieșenii vor fi uitat de CINE a fost primar, ce firmă a executat lucrarea, CARE au fost complicii la jaf! De asta scriu eu, de asta fac eu sesizare la Bruxelles, pentru ca peste ani să existe urme despre jaf!

În mod normal, o asemenea investiție, pe acest tronson, ar fi trebuit să prevadă în mod sigur o variantă ocolitoare până la Dancu! Dacă nu exista, ar fi trebuit prima dată amenajată, ar fi trebuit chiar executat măcar provizoriu, un drum împietruit, între cartierul Aviație și Dancu, pe coama dealului, sau exact pe malul Bahluiului! Apoi, ar fi urmat extragerea vechii linii de tramvai și săparea ÎN TOTALITATE a casetei de fundație pentru toată strada, de la „Doi Băieți” și până la Rond Dancu. Ar fi fost o legătură perfectă între straturile de fundație noi, pe toată lățimea carosabilului, iar toate materialele de fundație s-ar fi „împâslit” perfect. „Meseriașii” știu exact ce spun eu aici. Dar, nu! Nimeni nici nu s-a gândit la asta, aici, la Iași! În oricare țară UE, cu asta se începea. Aici s-au gândit că se vor cheltui prea mulți bani cu un drum de ocolire provizoriu și se diminuează din suma de furat!

Acum avem rezultatul. Au făcut o pospăială de casete pe zonele adiacente căii de rulare, au păstrat porțiuni din carosabilul vechi, cărora nu le-au fost deranjate straturile fundației existente și în scurt timp după ce traficul greu va fi dirijat pe lucrarea recepționată, diferența de coeziune a straturilor de fundare va lucra defavorabil și vor fi tasări diferențiate în carosabil. Jigodiile vor tăcea mâlc și vor „remedia” fără crâcnire, așternând covorașe asfaltice succesive în ritmul tasării, ca să compenseze aceste lăsături de teren. Asta a fost investiția de milioane a Iașului și a UE!

Eu nu voi permite asta! Încă trăiesc și încă văd!

GABRIEL MIHAILA

Galerie foto cu „lucrările ascunse”:

hdsgdggjhdbhfdghhsdghdgghdhdfg

 

Featured